wtorek, 23 lipca 2013

Kilka inspiracji na lipiec

Witajcie Słońca! :) <tak swoją drogą słonce u nas daje nam...popalic ;) Z utęsknieniem czekamy na choc kroplę deszczu :)>

Dziś post z inpiracjami na lipiec :) Jest on efektem szperania po Internecie i zachwytu nad stylizacjami, na które natknęłam się zupełnie niechcący :) Za to chcę podzielic się nimi z Wami :)  Mam nadzieję, że zachwycą również i Was :)


Nie przedam za fioletem, jednak stylizacja w tym wydaniu w oka mgnieniu skradła moje serducho :)


Sportowo-elegancki set z conversami w roli głównej :) Lubię to! I...czekam na chwilę, kiedy w końcu uda mi się nabyc swój rozmiar tych trampek ;-)


Zdecydowanie najlepsza stylizacja! Nie mogę oderwac oczu! W 100% trafia w mój gust :-)


Prosto, elegancko, bez przepychu. Takie połączenia bardzo lubię! Szczególnie do pracy. Wielki plus! 


Inaczej. Ładnie. Ja jestem na "TAK" :-)


 Fluo! Nie wiem czy odważyłabym się ubrac aż tak kolorowo, ale w wydaniu tej kobietki - akceptuję to szaleństwo :D


Kochani, czyż nie cudny? Kocham miłością prawdziwą i nieskrywaną :))

A teraz moja perełka :)) Jeśli chcecie poznac mój gust, to podpowiem, że TA sukienka jest jego kwintesencją :)


I co o niej sądzicie? Ja się nią zachwycam :) Jest po prostu piękna! :)

A teraz zupełnie z innej beczky ;)

Macie już plany na wakacje? :)


Mnie niestety w tym roku one ominą (poza krótkim pobytem w Polsce), ale w nastęnym - będą bardziej oczekiwane i szalone :))

Na koniec chciałam się z Wami podzielic, Drogie Kobietky (i nie tylko) pewną myślą, z którą się osobiście indetyfikuję :)

Oto ona:


Zgadzacie się? :) Piszcie! :)

Jeśli chcecie obejrzec zdjęcia w większym formacie, wystarczy na nie klikąc. 

Pozdrawiam Was i do nastepnego! :-)









5 komentarzy:

  1. Piękna ta sukienka...

    OdpowiedzUsuń
  2. ...Drogi Kwiatku, to miłosc od pierwszego spojrzenia :) Ah,gdyby nie fakt, że nie lubię połączenia igła+ nitka, pewnie dawno szyłabym sama ubrania...

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe zdjęcia
    <3 z całusami:* Ola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Thank you for your message.