piątek, 17 kwietnia 2015

FULLBULL STEAK HOUSE Słupsk Poland

Witajcie Kochani po przewie !



Wróciłam dziś z wakacji w Polsce ♥  Mój poziom endorfin jest tak wysoki, że wsytarczy mi enegrii 

do kolejnej wizyty w kraju :) Uwielbiam to poczucie zaraz po powrocie :) Odwiedziłam Rodzinę, 

Znajomych, Przyciaciół. Choć czasu było mało pomiędzy obowiązkami, to jednak słuchy o 

nowopowstałych restauracjach w mieście, w którym mieszkałam 10 lat, nie pozwoliły mi nie 

przyjrzeć im się z bliska ♥ 

W samym centrum Słupska, w starej, zapomnianej wieży ciśnień, ktoś wpadł na genialny pomysł 

otworzenia burgerowni, której zawsze w tym mieście brakowało.

Wnętrza nie będę opisywać, zobaczycie je na zdjęciach z telefonu. 

Opowiem nieco o smaku, klimacie.

Wspólnie z Koleżanką wybrałyśmy się tam, by zjeść coś innego niż schabowy z ziemniakami.

Choć karta jest bogata, to jednak po krótszym wahaniu mój wybór padł na klasycznego burgera w 

zestawie z przepyszną lemoniadą ♥

Wołowina była dobrze wypieczona, co w jej przypadku jest bardzo ważne. Ponadto była świeża, nie 

mrożona, sos neutralny w smaku ale to akurat nie przeszkadzało mi zupełnie a nawet było 

plusem w przypadku tego wyboru.

 Lemoniada zaś zasługiwała na medal! 

Jej smak był dowodem na 

to, że nie ma w niej zadej chemii, co skradło moją sympatię.

Agnieszka skusiła się na chickenburgera i z tego, co opowiadała w trakcie jedzenia, smak, wygląd, 

podanie, estetyka wykonania była na 5+. 

Z relacji Agnieszki wiem, że do chickenburgera podawano ostry sos, ale to również nie 

sprawiało problemu. Ponoć burger smakował wyśmienicie!

Wyszłyśmy z FULLBULL'a najedzone i zadowolone. 

Miejsca niestety nie ma tam za dużo. Dlatego zalecam wybrać się tam nie w porze obiadowej a 

wieczorem.

Wystrój natomiast posiadał akcent amerykański. 

Lubimy to! :)

Oceńcie sami :)





















Było naprawdę pysznie! 

Jeśli bedziecie kiedykolwiek w Słupsku, polecam odwiedzić to miejsce. 

Bardzo dobre jedzenie w dobrej cenie w samym centrum miasta i...bardzo blisko stacji PKP.

FULLBULL STEAK HOUSE to idealne miejsce dla ceniących dobry smak i zwracajacych uwagę 

na kilmat. 


Pozdrawiam ♥


ALDI
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Thank you for your message.