niedziela, 23 listopada 2014

"Mam ochotę na chwileczkę zapomnienia..."

Cześć Kochani!


W poniedziałek rano na śniadanie POST! Jeden z tych słodszych:) Choć zazwyczaj sporo pracuję 

czasem zdarzy mi się wyjść (często bardzo spontanicznie) na małe co nieco do miasta :)

Tym razem skusiłam się na czekoladowe szaleństwo i małą czarną :) 

Było warto, pomimo mojej zasady, że słodycze to zło, skusiłam się i nie żałuję:)

Teraz czeka mnie bieg na 7 km :) Zachcianki, zachciankami, ale taką bombę kaloryczną należy

szybko spalić! Być kobietą...:D



 Było iście angielsko w środku...





...I słodko- czekoladowo na stole !:)


                                       

Ciacho bez kawy? Przemiła Pani,szybciutko kawę poproszę...:-)



Jak zdarza się mawiać Magdzie Gessler: "BYŁO PYSZNIE!" :)




A oto dowód...Wszystko zostało pożarte :)) Na talerzu ostała się tylko dekoracyjna kulka :)




♥ Słodkiego poniedziałku ♥


życzy wszystkim... 


Aldi :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Thank you for your message.