poniedziałek, 24 czerwca 2013

Shirt with a skull? Why not!

Drodzy Obserwatorzy,

dziś set będzie nieco niepokorny, a właściwie, niepokorna będzie sama bluzka :)
Skradła sobie moje serce już dawno i natychmiast stała się moją ulubioną :)
Sposobów jej noszenia jest tysiące! Idealnie pasuje nie tylko do długiej spódnicy (co zobacycie w tym secie), ale też do jeans'ów  w połączeniu z trampkami, a'la skórzanej spódniczki (drapieżny look- lubie to! :) ), szortów. Jest idealna na dni, w których chcę czuc się "na luzie" oraz pokazac moją kapkę (dosłownie ciut ;) )"ciemniejszą stronę" charakteru :D

Ah, uwielbiam ją! ♥

Zapraszam do obejrzenia postu :)





Tak... Głowy zabrakło, ale po cóż głowa, kiedy czaszka ważniejszą pełni tu rolę :)))



Jest i głowa!!! :D 


I buty są...:))


Pasek tyż miał swoje 5 minut ;)


Spódnica (nie sukienka-dla panów :) ) w całej swej okazałości...:)


Dziękuję, że znaleźliście czas, by zapoznac się z moim postem :)

bluzka- NEW JORKER; spódnica-ATMOSPHERE; lordsy- ATMOSPHERE; pasek-PULL & BEAR

Mam nadzieję, że podobał się Wam outfit :)

Zapraszam do oglądania kolejnych postów:

laaldonna.blogspot.co.uk




2 komentarze:

  1. świetny zestaw :)

    Od dawna marzy mi się długa spódnica, ale jakoś cały czas nie natrafiłam na swoją :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego bloga: kwiatpomaranczy.wordpress.com

    Kasia Pytner

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miły komentarz, Kasiu :)

    Na Twojego bloga zaglądam już dawno :)

    Z chęcią podszkolę się z pieczenia muffinek :)

    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Thank you for your message.